Dér Cs. Dezső – Márkus Renáta szerzőpáros új könyve a marketing világába kalauzol el. Segítségével a kulturális intézmények, szervezetek és a művészek is szakszerűbbé és hatékonyabbá tehetik működésüket plusz költségek nélkül. A kötet könnyen forgatható; laikusok számára is érthetően ír a kulturális marketing elméleti és gyakorlati alapjairól, amelyhez egy extrafogalomtár is párosul. Emellett olyan trendekkel foglalkozik, mint a Z generációs célközönség, az influenszer-jelenség vagy a közösségi media marketing. A könyv olyan mintákat tartalmaz, amelyekkel az olvasó számára lehetővé nyílik kommunikációs csatornák, tevékenységek elemzésére.
A kötet az MMA Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet kiadásában jelenik meg, amelynek bemutatójára a témában szorosan kapcsolódó - A művészet közege II. címmel megrendezendő - konferencia első napján kerül sor.
Időpont: 2020. március 2. 12.50
Helyszín: Pesti Vigadó, az MMA székháza – Déli terem (1051 Budapest, Vigadó tér. 2.)
A rendezvényen való részvétel mindkét nap regisztrációhoz kötött: Online jelentkezés