Táncművészként, pedagógusként és gyakorlatvezető mentortanárként végzett a Magyar Táncművészeti Egyetemen, majd húsz éven keresztül Magyarország vezető színházaiban és nemzetközi produkciókban dolgozott, az elmúlt öt évben a Vígszínházban tevékenykedett. Színházi munkái közben 2022-ben elvégezte a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem Doktori Iskolájának színháztudományi képzését, ahol a doktori kutatásának témája a mozgás és az érzelmek közötti kapcsolatrendszer vizsgálatára épülő rendszer, az affektív mozgáspedagógia kialakítása volt. Mellette jógaoktatóként és hamarosan drámapedagógusként segíti gyakorlati eredményekkel alátámasztani a rendszer előnyeit és korlátait.
A kutatásával összefüggésben vett részt Jacques Lecoq A költői test című könyvének magyar nyelvű fordításában, amely a Magyar Táncművészeti Egyetem gondozásában jelent meg. Rendszeresen részt vesz a meghatározó fizikai színházi és testtudati tréningek nemzetközi workshopjain (Sztanyiszlavszkij, Mejerhold, Jacques Lecoq, Viewpoints, Mihail Csehov, Suzuki, Feldenkrais, hatha jóga). Elméleti és gyakorlati eredményeit a szakterületet meghatározó tánc- és színháztudományi konferenciákon publikálja.
Az így megszerzett tudásnak és tapasztalatnak köszönhetően komplexen lát rá a mozgásvégrehajtás kutatására, amely magában foglalja a pszichológia, a jóga, a színházpedagógiai, a táncpedagógiai, illetve a drámapedagógiai módszerek együttes vizsgálatát. A Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet ösztöndíjasa és megbízott kutatója. Emellett a Magyar Tudományos Akadémia köztestületi tagja és a Néprajztudományi Bizottság tagja, ami segíti kutatása kibontakoztatását.
Az elmúlt tíz évben a mozgástanulás kognitív és affektív hátterének vizsgálatával foglalkozott. A kutatási programban a mozgásvégrehajtáson keresztül vizsgálja a figyelemvezetés következményeit az agyi aktivitásra. A mentális előfeszítéssel dolgozik, és a különböző motoros reprezentációk aktivitása és transzferhatása foglalkoztatja. Kutatási célja a mozgásanalizálás, a készség és a tudatos mozgásvégrehajtás közötti különbségek definiálása és ezek révén a mozgás és az érzelmek közötti kapcsolatrendszer vizsgálata három dimenzió együttes méréses vizsgálatán (a mozdulat formáján, az izom feszültségen és az agyi aktivitáson) keresztül. A méréseket neurobiológiai (elektromiográfia, elektroenkefalográfia, funkcionális közeli infravörös spektroszkópia) és kibernetikai (motion capture technika, LSTM-rendszer, VR stb.) kísérleti eszközök segítségével végzi.
Kutatása eredményeit és kereteit a virtuális valóság és a felhasználóavatár közti interakció lehetőségeinek vizsgálatára is kiterjeszti, ezzel a mesterséges intelligencia és a nagy mintavételű mozgásos adatbázisok kutatási és oktatási célú felhasználhatóságát deklarálva.
Ahogy bővültek ismeretei és tapasztalatai a kutatási területen, úgy a felhasználhatósági területek horizontja is szélesedett. A kutatási program új szellemiséget visz a mozgás- és táncoktatásba, amely hiánypótló lehet a színházi és a táncművészeti pedagógiai programokban. A kutatás eredményei innovatívnak bizonyulhatnak a közoktatás, a sporttudomány, a neurorehabilitációs és prevenciós eljárások és az agy-számítógép interfész hatékonyságának növelése területén, összeségében pedig az emberi mozgástudomány tekintetében.