Az intézet Szervezési és Adminisztrációs Osztálya szervezési és adminisztrációs referens munkatársát keresi az alábbi feltételekkel:
Elvárások:
- nagyfokú precizitás az adminisztráció és az iratkezelés területén,
- strukturált, rendszerszemléletű, analitikus gondolkodásmód, projektszemlélet,
- jártasság hivatali nyelvezetben, személyes, telefonos és írásbeli kommunikációban,
- képesség az önálló és csapatban történő munkavégzésre, illetve a párhuzamosan több projektben történő aktív részvételre egyaránt, magasfokú problémamegoldó képesség,
- kedves, udvarias, barátságos attitűd, ügyfélközpontú szemlélet.
Feladatok:
- egyszerű és összetett pénzügyi feladatok ellátása,
- nyilvántartások naprakész vezetése,
- pénzügyi alátámasztó dokumentumok készítése, számlák formai és tartalmi ellenőrzése, figyelemmel a vonatkozó szerződésekre,
- együttműködés, kapcsolattartás a társosztályokkal és a fenntartóval,
- szerződések, dokumentumok rendszerezése, iktatási feladatok,
- projektek folyamatainak nyomon követése elejétől végig (ötlet – adminisztrációs folyamatok / szerződéskötés – lebonyolítás – kifizetés – értékelés),
- különböző rendezvények (tudományos konferenciák, könyvbemutatók, kiállítások, művészeti események, szakmai beszélgetések, műhelytalálkozók) és/vagy kutatási projektek lebonyolítása kapcsán egyszerűbb szervezési feladatokban és azok adminisztratív folyamataiban történő közreműködés,
- külsős partnerekkel, kutatókkal való kapcsolattartás, árajánlatok bekérése, szerződéskötés és a lebonyolításhoz szükséges egyéb pénzügyi (adminisztrációs) feladatok ellátása,
- egyéb, a területhez kapcsolódó adminisztráció.
Előnyt jelent, de nem feltétel:
- tapasztalat az állami szféra ügymenetével kapcsolatban (pénzügyi, gazdasági, jogi, szervezeti),
- jártasság az iratkezelés területén (DMSOne iratkezelési szoftver használata),
- tapasztalat kulturális, adminisztrációs ügyintézői területen,
- a művészet és a tudományos kutatások iránti érdeklődés.
Szükséges végzettség és tapasztalat:
- gazdasági, pénzügyi területen szerzett középfokú végzettség vagy releváns, legalább öt év irodai környezetben, adminisztratív és pénzügyi területen szerzett szakmai tapasztalat,
- erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook).
Amit kínálunk:
- elkötelezett, jó hangulatú csapat,
- változatos, kreatív szakmai feladatok, szakmai fejlődés lehetősége,
- cafeteria, munkába járás támogatása,
- szakmai tapasztalatok és kapcsolati tőke bővítése,
- inspiráló, szép munkakörnyezet.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát referenciák feltüntetésével és legfeljebb egyoldalas motivációs levelét bruttó bérigény megjelölésével a szenegeto.tamas@mma-mmki.hu e-mail-címre várjuk.