Keressük szervezési és adminisztrációs munkatársunkat!

2024. november. 14.

Az intézet Szervezési és Adminisztrációs Osztálya szervezési és adminisztrációs referens munkatársát keresi az alábbi feltételekkel:

 

Elvárások:

  • nagyfokú precizitás az adminisztráció és az iratkezelés területén,
  • strukturált, rendszerszemléletű, analitikus gondolkodásmód, projektszemlélet,
  • jártasság hivatali nyelvezetben, személyes, telefonos és írásbeli kommunikációban,
  • képesség az önálló és csapatban történő munkavégzésre, illetve a párhuzamosan több projektben történő aktív részvételre egyaránt, magasfokú problémamegoldó képesség,
  • kedves, udvarias, barátságos attitűd, ügyfélközpontú szemlélet.

Feladatok:

  • egyszerű és összetett pénzügyi feladatok ellátása,
  • nyilvántartások naprakész vezetése,
  • pénzügyi alátámasztó dokumentumok készítése, számlák formai és tartalmi ellenőrzése, figyelemmel a vonatkozó szerződésekre,
  • együttműködés, kapcsolattartás a társosztályokkal és a fenntartóval,
  • szerződések, dokumentumok rendszerezése, iktatási feladatok,
  • projektek folyamatainak nyomon követése elejétől végig (ötlet – adminisztrációs folyamatok / szerződéskötés – lebonyolítás – kifizetés – értékelés),
  • különböző rendezvények (tudományos konferenciák, könyvbemutatók, kiállítások, művészeti események, szakmai beszélgetések, műhelytalálkozók) és/vagy kutatási projektek lebonyolítása kapcsán egyszerűbb szervezési feladatokban és azok adminisztratív folyamataiban történő közreműködés,
  • külsős partnerekkel, kutatókkal való kapcsolattartás, árajánlatok bekérése, szerződéskötés és a lebonyolításhoz szükséges egyéb pénzügyi (adminisztrációs) feladatok ellátása,
  • egyéb, a területhez kapcsolódó adminisztráció.

Előnyt jelent, de nem feltétel:

  • tapasztalat az állami szféra ügymenetével kapcsolatban (pénzügyi, gazdasági, jogi, szervezeti),
  • jártasság az iratkezelés területén (DMSOne iratkezelési szoftver használata),
  • tapasztalat kulturális, adminisztrációs ügyintézői területen,
  • a művészet és a tudományos kutatások iránti érdeklődés.

Szükséges végzettség és tapasztalat:

  • gazdasági, pénzügyi területen szerzett középfokú végzettség vagy releváns, legalább öt év irodai környezetben, adminisztratív és pénzügyi területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook).

Amit kínálunk:

  • elkötelezett, jó hangulatú csapat,
  • változatos, kreatív szakmai feladatok, szakmai fejlődés lehetősége,
  • cafeteria, munkába járás támogatása,
  • szakmai tapasztalatok és kapcsolati tőke bővítése,
  • inspiráló, szép munkakörnyezet.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát referenciák feltüntetésével és legfeljebb egyoldalas motivációs levelét bruttó bérigény megjelölésével a szenegeto.tamas@mma-mmki.hu e-mail-címre várjuk.

Iratkozzon fel legújabb híreinkért!
magnifiermenuchevron-down-circle