2017. 07. 10

A műhelybeszélgetés-sorozat célja, hogy új kulturális brandeket mutasson be előadások, kerekasztal-beszélgetések és nyílt viták keretében, elmélyítve ezzel Magyarországon a kulturális PR-beszédmódot.

Első alkalommal vendégként köszönthetünk két sikeres, nagy hagyománnyal rendelkező, de napjainkban látványosan megújuló brandet, a Concerto Budapest Zenekart és a Csiky Gergely Színházat.

A PR-szakemberek által tartott bemutatkozó előadások után a beszélgetés szereplői az alábbi kérdésekre keresik a választ:

Hogyan határozza meg magát egy zenekar és egy színház a sajátos piaci környezetben? Melyek a legfontosabb teendői, ha brandet akar létrehozni?

A kultúra különböző területei hogyan hasznosítják a PR-t? Melyek a legfontosabb üzenetek a kulturális piacon? Hogyan épül fel egy kulturális szervezet saját brandje és miben különbözik a brand építés az üzleti szférában megszokott alapvető mechanizmusoktól?

Végül, megfogalmazható-e egy általános kulturális PR?

A rendezvényen való részvétel regisztrációhoz kötött, regisztrálni a rendezveny@mma-mmki.hu e-mail címen lehet.